maartjeinguatemala.reismee.nl

Monterrico en Pacaya

Antigua

Reacties

Reacties

Opa en oma,

Lieverd,

Nog net op tijd voor ons vertrek voor een paar dagen wandelen in de sneeuw in Belgie lezen we jouw nieuwe bericht.
En zien we de foto's!!!
Wat maak je het goed en wat ben je een prachtige meid!
Je begrijpt dat onze dag vandaag weer helemaal goed is.
Maar een zorgje is er vandaag ingeslopen.
Je hebt het daar zo naar je zin.....denk je, dat je hier nog wennen kan?
Afijn, dat zien we dan wel weer!
Wij gaan nu op stap en jij gaat verder met je plannen.
Bedankt voor je verhaal en tot de volgende keer,
Dikke kus,

Opa en oma.

Maartje

Ha lieve opa en oma, (en de rest ook hoor)

Haha ik ben de meest gelukkige persoon op aarde de eerste week dat ik weer op nederlandse bodem sta met alle mensen die belangrijk voor me zijn, dus dat wennen thuis komt helemaal goed! Ik ben blij dat ik nog zo´n lange tijd voor de boeg heb, maar tegelijkertijd gelukkig dat de tijd hier met alle leuke dingen en nieuwe mensen zo snel voorbijvliegt, nog ongeveer 80 dagen, om dit mooie stukje aarde verder te ontdekken, en dan kan ik gaan afkicken van mijn internetverslaving hier, want dan kan ik iedereen weer in het echt zien en spreken! Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!