maartjeinguatemala.reismee.nl

Nog 10 dagen te gaan..

Over 10 dagen is het dan eindelijk zover!

Dan stappen Gisela en ik eindelijk in het vliegtuig opweg naar Guatemala! Nu nog beginnen met inpakken, mijn laatste inenting halen en dan ben ik er denk ik helemaal klaar voor. Via dezesite zal ik jullie een beetje op de hoogte houden van al mijn avonturen. Haha en als er geen avonturen zijn dan zal ik jullie op de hoogte houden van het mooie weer daar

Cool

Liefs Maartje

Elianne

Hee Maartje! Alvast veel plezier :D
xx Elianne

Jan Coumans

Veel succes! Ik verheug me op je verhalen.

Marjorie

Hey Maartje!
Leuk om zo een beetje met je mee te kunnen lezen! Spannend dat het nu zo dichtbij komt!
Waar ga je eerst naartoe? Heb je daar al iets geregeld, of doe je dat wel als je daar bent?
Veel plezier!!!!
liefs,
Marjorie

Maartje

Haha nu al reacties, en ik ben nog niet eens vertrokken. De eerste week verblijven we in Antigua, de oude hoofdstad van Guatemala. De stad is opgenomen op de Werelderfgoedlijst van het UNESCO. Daarna reizen we door naar Quetzaltenango, Quetzaltenango - door de plaatselijke bevolking Xela genoemd - bevindt zich in een bergachtig gebied op 2300 meter, omgeven door vulkanen, bergtoppen en verschillende indiaanse dorpjes. De tweede stad van Guatemala (200.000 inwoners) is bekend vanwege het het studentenleven, het vrijwilligerswerk, de sterke inheemse invloeden en natuurlijk de prachtige omgeving. Hier komt bij dat de stad veel schrijvers en artiesten kent en wel de bakermat van de nationale cultuur wordt genoemd. Kortom, Quetzaltenango is een van de meest veelzijdige en pure steden van het land. (haha dit komt gewoon van internet hoor).

Hier ga ik spaansles volgen, daarna reizen we door naar Tucuru waar we langere tijd zullen verblijven in een Mayagemeenschap, maar verhalen daarover komen snel genoeg!

Liefs Maartje

Mascha

Héé Maartje,

Wat gaaf dat je nu écht bijna gaat vertrekken!!!
Ik wens je een SUPER tijd toe in Guatemala.
Dat je maar net zo'n geweldige tijd mag krijgen als ik destijds in Curacao, dan komt het helemaal goed!

Geniet ervan.

Dikke kus, je achternichtje

Hugo

Buen Viaje Maartje,

Wat een avontuur! Ik vond reizen naar Wageningen al spannend toen ik 18 was.. Colette komt je persoonlijk een goede reis wensen. Je site staat in onze favorieten.

Que Dios te acompañe!

Weet jij dat omgekeerde uitroepteken te vinden??

Hey Maartje,
ik mis je nu al. moet ik 9 maanden zonder je door komen. weet je wat ik bewaar wat sneeuw voor je.
XXies Al

Minke

Hoi Maartje,

Heel veel plezier daar in Quatemala! We gaan je echt enorm missen! Maar we gaan je niet vergeten! ik hoop dat je de cadeautjes van ons leuk vind en gaat meenemen =)

xxxxMinke

Lotte

Oehh Maartje ik vind het zo spannend! Het is nog maar 2 nachtjes!

Ik weet zeker dat je een geweldige tijd gaat hebben, ik verheug me op je verhalen:) Ik kom er net achter dat ik waarschijnlijk dichter bij jou zit dan de mensen in Nederland, vanuit Nieuw Zeeland.

We zwaaien!;) Dikke kus en veel liefs van Lot

Ben je er Woensdag nog??
Liefs Al

ik zal je missen!
morgen ga je weg voor negen maanden...

Sanne

En toen was ze weg...

Ik ga je missen schat!
Maar denk vooral niet te veel aan ons, en geniet van alles wat je daar meemaakt!!

Liefs, ook voor Gisela xx

Hilde

Hoe was het in het vliegtuig???
Is het dag als je aankomt?
Veel plezier. :-)

xxx Je nichtje Hilde!!!

Lotte

Hola guapa,
Ik hoop dat je reis goed is verlopen? Ik besef het nog steeds niet, alsof ik je nog ieder moment tegen kan komen op straat.
Adios en een dikke kus
Lot

Evelien

Als het goed is ben je nu aangekomen of zit je nog in het vliegtuig.
wat iedereen zegt zal ga ik ook zeggen
HEEEEEL VEEEL plezier..
en hoop dat erop deze site veel te lezen gaat zijn over jouw avonturen

Groetjes en kussje Evelien

Hey,
ik heb gelezen dat de reis goed is verlopen.
ik wacht in spanning op een avontuur dat je gaat beleven.
maar ik wens je HEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEL plezier!!

Knufs van Alijt

lotte

oohnee, niet nog een bericht van lotte...

wat fijn dat alles goed is gegaan, ik ben blij dat je het naar je zin hebt!
veel kusjes,
lot

Hey,
We hebben weer appels met stikkers dus mijn stuur gaat er op vooruit!!
(beetje stomme mededeling)

Kusjes Alijt

Henriette

Hoi Maartje :D
Fijn dat je goed bent aangekomen en ik hoop dat je veel plezier hebt!

xoxo Henriette

Dara=]

hey lievemaartje,
wat fijn dat het zo leuk is en dat je zo enthousiast bent...
het was wel heel raar om vanochtend bij de wei aantekomen en jij was er niet ik moest echt even denken..
maar ik zal maare weer gaan je hebt vast nog veel te lezen dikke knuffel en kus van mijxx