maartjeinguatemala.reismee.nl

Guate Guate Guatemala!

Ha allemaal,

Guate,Guate, Guatemala! Haha zo werd ik vanmorgen om 6 uur wakker van de chickenbussen die met veel lawaai en zwarteroetwolken door onze straat vertrekken naar de hoofdstad. Het is zondag vandaag endat betekent geen ontbijt bij het gastgezin, dus hebbenGisela en iklekker ontbeten in een restaurantje. Voor mij een fruitsalade en voor Giselaun desayuno tipico, oftewel frigoles (bonen), gebakken banaan, ei, crema en brood.

Gister was heel leuk, we zaten lekker in hetpark te genieten van de schaduw, in de zon is echt te warm, toen er een hele groep meiden naast ons kwam zitten. Ze waren erg geinteresseerd in ons, was echt een beetje aapjes kijken, en hebben dubbel gelegen van het lachen toen ze erachter kwamen dat Gisela´s ogen echt blauw waren en geen lenzen. Ze kwamen dan ook uit Puerto San Jose, waar ze duidelijk minder toeristen gewend zijn. Wij hebben meteen ons Spaans kunnen oefenen en het was echt heel gezellig.

´s Middags hadden we met Sanne afgesproken, een Nederlandse die nu aleen half jaar in Guatemala is en ook betrokken is bij het project in Tucuru waar wij in november heengaan. Heel leuk om al veel over Tucuru te horen en ze nam ons mee naar cafe sky. Haha staat in elk reisgidsje maar toen we er waren snapte ik ook waarom, er was een prachtig teras op het dak vanwaar je echt een super uitzicht had op Antigua, de vulkanen en de bergen. Dus vanmiddag gaan we terug en dan komen de echte ´jaloersmaak´ foto´s snel op de site!

Heel veel liefs

Maartje

Reacties

Reacties

Sanne

Hoi lieve schat!

Wauw, zelfs zonder die foto's ben ik al jaloers! Fijn dat je het zo naar je zin hebt, je mist hier niks in de regen.

Succes morgen op school ;)

Liefs

Alijt

Hey Maartje,
Je zit vandaag op school hé?!
IK niet ben (nep) ziek...niet tegen iemand zeggen hoor.
Maar ik verlang naar de foto's.

Knufs Al

Sandra

Heyyyyyyyyyyy!

Ik begon me af te vragen of je goed was aangekomen en toen bedacht ik me dat je een site had :P! Heel slim haha. Dus heb de link meteen maar even opgezocht :).

Gelukkig ben je goed aangekomen en heb je het daar helemaal naar je zin. Tis hier ijskoud , dus ben wel jaloers hoor! Ben heel benieuwd aar je foto's.

Veel plezier!
xxx

barbara

hey Maartje,
Ik vind het wel jammer dat ik niet bij je afscheid was.
Hopelijk heb je het wel leuk gevonden. Aan de verhalen van Alijt te horen vast wel. Ik hoop dat je het
verder nog heeeeeeeeeel leuk zult hebben. En veel
mooie foto s op je site zult zetten.
groetjes Barbara

Wendy

Hi Maart, 't is de eerste keer dat ik op je site kijk, leuk om te lezen dat jullie het zo goed maken. Zie jullie zo staan, genietend van de mooie omgeving en geinend met de nieuwsgierige meiden. Wij hebben iets dergelijks meegemaakt in Cuba, belangstelling voor de meisjes uit onze groep, naar welke muziek luisteren jullie, wat zijn jullie mooi, etc.
Geniet van alles! Wij houden ons op de hoogte.

Liefs,
Wendy

Elianne

Heee Maartje :D
Wat klinkt dat allemaal leuk! Ik weet nu al wat ik ga doen als ik die verdomde school eindelijk heb afgerond, haha :)
Heel veel plezier nog verder
xx Elianne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!