maartjeinguatemala.reismee.nl

Verdwaald!

Hola hola hola hola,

Hmm, het lijkt wel of ik een beetje verdwaald ben, eigenlijk had ik vandaag in Belize willen aankomen, maar alleen reizen betekent dus dat je je plannen altijd nog kunt veranderen, zelfs in de bus, dus toen Mauro vanmorgen vertelde dat inLivingston vandaag een speciale dag is con mucha fiesta, kon ik dat natuurlijk niet missen, en ben ik lekker inde bus blijven zitten tot de rio dulce, en vanaf daar een mooie boottocht gepakt naar de Caribbean, want dat is toch een beetje wat het hier is. De mensen die hier leven zijn afstammelingen van de Afrikaanse slaven, dus dat is opeens weer helemaal anders, maar echt hardstikke leuke, relaxe sfeer. De hangmatten en Bob Marley komen je tegemoet. Op het busstation heb ik drie leuke franse meisjes ontmoet, en de bootging ahorita, nununu, dus toen weeen kaartje gekocht hadden, hadden we daarna nog anderhalf uur om lekker te lunchen voor de boot ook daadwerkelijk vertrok.Ik kom nu net uit de zee, lekkergezwommen, en we hebben echt een heel leukhostel met om gezamelijk avondeten, dus ben benieuwdwie er vanavond allemaal aanschuift. Overmorgen ga ik dan drie daagjes naar Belize,omdat ik het land moet verlaten voor mijn visum enHondurastelt niet alsbuitenland, en dan daarna vertrek iknaar Honduras,hoe preciesga ik morgen uitzoeken..

Als julliehier geen touw aan kunnen vastknopen,dan begrijp ik datmeteen, maar dan weten jullie in ieder geval dat het heelgoed met megaat en dat ik hier nu echt vakantievakantie heb drie weekjes!

Heel veel liefs, leavea message! xxxjes

Reacties

Reacties

Yza

O wat leuk, vakantie! Dat kan ik ook wel gebruiken... Het is hier nu echt heel koud aan het worden, dus ben echt jaloers op je hangmatten, zee en zonneschijn! Geniet er van lieverd! Veel liefs!

rinske

Hoi Maartje,

ik zie het helemaal voor me! Super daar in Livingston. Geniet van je vakantievakantie! Heel anders natuurlijk dan het gevoel dat je tot nu toe had;-) nietwaar?

Hier tellen we af voor onze vlucht naar CUba en het tijdelijke weerzien met Gisela.

Fijne feestdagen en een heel bijzonder gelukkig en gezond 2010!

Lotte

Jeetje wat lekker allemaal! Ja, reizen met een vooraf bedacht plan is lastig he?
Veel plezier met de BobMarleys, cocktails en hangmatten en wordt maar lekker bruin:)

Marte Wiersma

sounds goooood! I'm soooo jealous! Ik ben weer terug ooh maar dat wist je al natuurlijk, vrijdag avond gebeld;)
nou geniet er maar lekker van, denk aan ons hier (het is stervenskoud :p) als je in je hangmatje ligt:) kuss

Marieke

Ha lieve Maartje,
Dat klinkt goed, verdwalen in de Caribbean. Als het goed is, lig je nu ergens lekker te slapen, misschien hoor je de zee. Of je bent nog aan het feesten! Ik heb eens even opgezocht waar het ligt, Livingston (of ben je al in Belize) en ik vroeg me af waarom je daar met de boot naar toe vaart. Is dat gemakkelijker dan over land? Of gewoon leuker en mooier?
Hier is het koud, ijskoud, maar wel mooi. Echt winterweer. 5 tot 10 graden vorst vannacht, hoor ik op de radio. We hebben de dikke wanten uit de kast gehaald. Ik ben een beetje jaloers op je, Mathijs en Lenne ook. Je moet de groeten van de hele familie hebben, we vierden zondag de verjaardag van oma Thea. Veel liefs en kussen van je moeder (Je Nederlandse!)

Alijt

Hey,
Het Vriest hier lekker -6!!! op 2m hoog!!!
en ik ben lekker(=3)aan het werken aan mijn speekbeurt over MAKAWI! overdag is het soms -1..klaklak!! Ik heb nu al 2 keer het ijs uit de water bak moeten halen!! echt koud

lief Al

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!