maartjeinguatemala.reismee.nl

Update

Een korte update vanuit Honduras, na Tela en La Ceiba ben ik nu aangekomen op Utila, een klein eiland beroemd om het duiken, dus dat is dan ook precies wat ik morgen ga doen, ben benieuwd! Het weer was afgelopen dagen niet zo mooi, regen regen en regen, maar vanaf morgen is het weer goed voorspelt en met kerst is er waarschijnlijk een strakblauwe hemel met veel zon dus daar wachten we dan nog even op. In Tela heb ik gekayakt met een leuke Hondurese familie, helaas maakten ze te veel lawaai waardoor de krokodillen zich niet lieten zien maar ik heb toch een glimp kunnen opvangen van een babykrokodilletje, dus toen geloofde ik in ieder geval echt dat ze er waren.

Het is hier op Utila heel leuk want het duikcentrum heeft ook een soort hostelletje dus er zijn hier veel leuke mensen van over de hele wereld. Met kerst is er een groot gezamelijk kerstdinner dus dat wordt wel gezellig.

Hele fijne kerst voor jullie allemaal, drink nog maar een extra biertje, bewaar wat sneeuw voor me en laat een berichtje achter!

Liefs

Reacties

Reacties

Oi

wahaha supervet van die krokobillen dan.
jeah we houden wel n sneeuwballengevecht als je terug bent :P
ndls, have fun

muriel,jouk,denise en gerdy

hoi lieve maartje,
Dit klinkt als een ontdekkingsreis en wel een hele leuke! Fijn dat alles goed met je gaat en dat je het naar je zin hebt. Hier gaat alles z'n gangetje. Muriel is naar een andere basisschool gegaan, de montessori in de binenstad. Met ons gaat alles goed. We zijn in voorbereiding op kerst met hopelijk sneeuw. Geniet van het kerstdiner en alvast een leuk "oud en nieuw'. Hebben ze daar ook veel vuurwerk? Groetjes van ons 4

Marieke

Ha die allerliefste Maartje,
Ik ben superbenieuwd naar hoe het duiken je bevalt. Het lijkt me heerlijk, maar wel een beetje spannend. Kijk uit voor de haaien!
Ik kon het eilandje Utila niet vinden op google maps. Is het zo klein??? De kerstgroeten bewaar ik voor morgen. Nu eerst koken. Heeel veeel plezier nog bij het duiken...de komende dagen(?)
Liefs, Marieke

Alijt

Eefje zit nu in Egypte!!
ze is ook aan het duiken!!
Ik heb vandaag een dagje bij SpiritHorses mee geholpen.. het was benst wel leuk!

Liefs Al

Peter, Henriette en Elianne

Wat leuk allemaal!
Nog een hele fijne kerst en een goede roetsj.
xx

regien

Hoi Maartje, ik heb een paar weken niet op je site gekeken. Als je dan al je verhalen achter elkaar leest, is het echt fantastisch. Geweldig al die ervaringen die jij daar opdoet en volgens mij schuillt er stiekem een schrijfster in jou. Derde Kerstdag in Maastricht is grijs en regenachtig, helaas geen sneeuw meer. Ik hoop dat je leuke dagen hebt gehad. Ik wens je een mooie laatste week van het jaar toe en heel veel mooie momenten voor het nieuwe jaar! Regien

Jason

Oeehh, hoe was t duiken? :D
Ben stiekem toch wel een beetje jaloers, ik ben net van de kerstroutine "zitten-eten-zitten-eten" af en jij loopt te dansen op het strand en te chillen op bob marley.. ik probeer maar niet te veel tegelijk te lezen want dan wordt ik depri:P Niet dat ik het niet leuk heb in delft hehe, ga weer vol moed de natuurkundeopgaven en zweverige vorm-kleurverhalen tegemoet ("rare combo" zou je denken, maar de tu staat daar niet bij stil:P).
Mijn portfolio bestaat tegenwoordig uit een televisie, een step, bejaardencaravan, abstracte kunst (zeg maar niets..), organische camera en ontelbaar veel schetsen. Ik doe ook wat hoor!:P
Nja heel veel plezier (zal akelig snel het geval zijn, ben ik bang:P), ik blijf je updates in de gaten houden;)
Kus! Jay

Marte Wiersma

Haha ook leuk om hier toevallig wat van Jason te vernemen:p Ik vind het tijd voor een nieuwe update met wat beeldmateriaal:) Ik zie het wel komen he;) xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!