maartjeinguatemala.reismee.nl

Aftellen

JAAAAAAAAA, de mensen die goed kunnen tellen kunnnen beginnen met aftellen, ik geef toe, het duurt nog wel even, maar 28 mei kom ik aan op schiphol!

Hier gaat alles goed,we zijnalweer in Coban, in tegenstelling tot 2 weken geleden zeuren we nu over dehitte, het is echt ongelofelijk warm. Er komt snel een langer berichtje, hasta pronto!

xx

Sanne

Volgens mijn laatste berekeningen komt dat neer op 125 dagen. Ik zal gaan aftellen!
Je bent in ieder geval op tijd terug voor de kampen, de data zijn al bekend (!). Dan zal ik dit keer zorgen dat ik niet hoef te werken.. :)

tante Nelleke

Ha Maartje,
Ik heb al eens geprobeerd te reageren op je fantische verhalen over je ongelooflijk interessant leven van deze maanden. Wat een indrukken en wat een belevenissen. Ik heb het gevoel of je het allemaal zit te vertellen. Het is zo levendig! Ik lees de afleveringen met veel plezier. Ik vraag me af of jezelf al zit af te tellen! Ik ben nooit buiten Europa geweest, maar als ik die foto's zie, is het er prachtig met een heel eigen cultuur. Ook de manier van leven is in NL heel anders natuurlijk, zoals in dat bergdorp bij die familie. Geen stress en grote tevredenheid. Dat zijn dingen om mee terug te nemen. Werk je nu daadwerkelijk aan het project voor ecotoerisme (was het dat niet?) of doe je alleen ervaring op en wordt hier later aan gewerkt? Ik vind je een hele stoere dame, die daar naar toe reist, maar ook nog eens op eigen houtje op vakantie gaat. Ik neem mijn petje voor je af. Ik zou helemaal beroerd worden van de warmte waarover je schrijft. Ik zit lekker in de dikke sneeuw, maar het is veel minder koud dan het geweest is, n.l. onder de min 20 graden overdag. Ik ben een winter-, herfst-, en lentemens. De zomer vind ik alleen fijn, als het niet boven de 22 graden komt.
Ik hoop, dat je mijn bericht nu wel krijgt. Heel veel liefs, tante Nelleke

naam

bericht

yeay, cant w8 2 c u again ;) MAAR TOT DAN have fun!

gisela

oeh spannend een geheime aanbidder

Lotte

Ik kom je ophalen uit het hol in het schip!!:)

Alijt

Whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
dan ben ik jarig!!!!!!
Dat wist je al maar ja...
Ik verheug me er nu al op.

0ma Trees, Elianne, Henriette en Marieke

lieve Maartje, Ik ben zenuwachtig, want de drie meiden staan achter mij en zijn commentaar aan het geven. Dag lieverd!
Hartelijke groeten van ons allemaal!