maartjeinguatemala.reismee.nl

allerlaatste..

Wat is dit eng.. voor de laatste keer een verslag schrijven over de laatste dingen die ik gedaan heb deze laatste dagen van mijn reis. Zoheb ik netmijn laatste arm en buikspieroefeningen gedaan. Lees: met één bil je best doen op hetpuntje van een chickenbusbankje te blijven zitten terwijl de busschaffeur vrolijk de bochten doorcrossed en andere auto's ontwijkt. Voor de laatste keer heerlijk door Antigua geslenterd en hopelijk voor de laatste keer een tropisch stortbuitje op mijn kop gekregen toen de zon achter de wolken verdween.

Laat dit voorlopig mijn laatste laatste zijn, want Panama City is een plek wat voor mij met nog niks te vergelijken was. Wolkenkrabbers, casino's, prestigeuze nightclubs maar ook het oude gedeelte met koloniale paleizen en koloniale krotten, het beroemde barokke theatro national en de shoppingmalls, rechtstreeks overgewaaid vanuit de states.En als je niet wilt kiezen doe je het toch gewoon allemaal, dus dat is precies wat we gedaan hebben.

Nu ben ik helemaal klaar om naar huis te komen, laatste Guatemalteekse ontbijtje, laatste Guatemalteekse geuren opsnuiven en laatste keer laatste zeggen. Want zodra ik thuis bijgekomen ben zal ik mijn volgende reis gaan plannen.. want om nou te zeggen laatste keer.. nee, daar hou ik niet zo van!

liesbeth weitjens

dank dat ik met je mee mocht genieten van je reis!

marjorie

Hoi Maartje! Lijkt me inderdaad raar, om zo'n laatste berichtje te schrijven. Ach ja, het laatste berichtje van déze reis dan! Leuk om met je mee te lezen, en nu ben ik benieuwd naar je verhalen en foto's!
Je neefje Floris heeft net afgelopen zondag zn C diploma gehaald! Knap he?! Tom maakt op school de mooiste dingen van K'nex. Ik wist niet dat hij het kon, maar de hele vensterbank lag vol met allerlei mooie bouwwerken. Vorig jaar moest je nog flink je fantasie bij gebruiken om te zien wat het was, maar nu is er geen twijfel mogelijk. Hij had er zelfs een straaljager bij met een motortje erin zodat hij kon rijden. Wel leuk om opeens zon voor ons onbekend talent te zien!
We wensen je een hele goede terugreis...en ik hoop dat je weer een beetje kunt wennen in Nederland! Ik moet zeggen dat ik er best moeite mee had toen ik terug was uit Amerika, en dat verschil is denk ik kleiner dan het verschil voor jou!
Groetjes, en tot gauw!!!
Marjorie

sandra

Hele goede reis en tot zaterdag :D

Berber

Oooow, wat klinkt dat woordje laatste 'erg' eigenlijk, gelukkig, zoals je schrijft is dit niet het laatste laatste reisverslag. Ben benieuwd wat je volgende bestemming is, maar dat is nu nog even niet aan de orde. Geniet van je allerlaatste momentjes daar & een hele veilige reis terug naar ons landje. xxx Berber

Lot

'Laatste keer' zeggen is niet altijd fijn he..
Bedankt voor al je prachtige verhalen hier, ik heb er zo van genoten! Laat dit niet de laatste keer zijn...
Goede reis terug, het mag dan lang zijn maar het geeft je denktijd, 8maanden weg is lang. Het geeft je ook weer even het 'ver weg'-gevoel, stel je voor dat iedereen in een halfuurtje op die geweldige plekken kan komen daar...
Laatste berichtje van mij, tot vrijdag! Heel veel kussen en man, ik mis je zo!

Mia en Karel Dings.

Nou dan,..............voor de "voorlaatste"en dan nog de allerlaatste keer wensen wij jou een prettige en veilige terugvlucht naar ons halfnatte Nederland en dat je weer spoedig zult wennen in de mooiste stad v/h land, en dat is MAASTRICHT ! Doei !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M/K.

Marieke

Allerliefste Maartje,
Wat ben ik blij dat dit je laatste verslag is. Nog twee nachtjes slapen...het is bijna niet te geloven! Een heel goede reis, pas nog even goed op jezelf in Mexico-stad, en kom behouden aan op Schiphol.
Tot heel heel heel gauw, Marieke

Evelien

Aan al je verhalen te lezen heb je het daar leuk gehad..
Nu kom je vrijdag al weer terug, eigenlijk is de tijd snel gegaan.

Tot zaterdag (wat raar om dit te zeggen)

Groetjes Evelien

Atina

Sorry dat ik gister zomaar off ging me besloot me laptop dattie rust verdient had ofsoo.. niet meer aan de praat te krijgen Grrr.. Boh morgen ben je weer terug :) Ik heb je gemist zeg! Btw die foto's van op de vulkanen enzo zijn echt prachtig .. nou snap ik waarom je zo'n vermoeiende klims maakt :P Dat uitzicht is het waard! Wss lees je dit pas als je terug bent .. lekker nuttig dus xD oja 06-46596257 is me nummer

Nou meis, goeie reis terug! En tot snel :D
Xx